UKS Lechia Dzierżoniów - strona nieoficjalna

Biwak za nami

• autor: ukslechiask, 2014-08-08 14:24

Witam

W dniu 01-08-2014 pojechaliśmy na biwak do Kozielna. Wyprawa okazała się udaną przygodą i sprawiła dzieciom oraz rodzicom dużo radości ze wspólnie spędzonego czasu.

Zdjęcia w galerii.

Więcej w rozwinięciu

TR S.K.

Piątek 01.08.2014 dzień wyjazdu na biwak. O około godz. 18:00 byliśmy na miejscu w miejscowości Kozielno. Obozowisko znajdowało się nad samym jeziorem. Rodzice rozłożyli namioty i przygotowali palenisko do pieczenia kiełbasek, a dzieciaki grały w tym czasie w puchę. Wszystkie namioty bez problemu zostały rozłożone tylko oczywiście ja chciałem błysnąć swoją inteligencją i próbowałem nieświadomie rozłożyć namiot na lewą stronę. Z pomocą przyszli rodzice i wspólnymi siłami udało się. Po kolacji aby spalić zbędne kalorie  dzieciaki grały w piłkę nożną i bawiły się w chowanego. Nie było by nic w tym dziwnego, ale gra toczyła się w ciemnościach, a chłopcy na  głowach mieli latarki. Jak by tego było mało, po meczu bawili się w chowanego oczywiście z włączonymi  latarkami ( ciekawe ). Wieczorem ustawiliśmy krzesła wokół paleniska i graliśmy w wisielca dzieci kontra rodzice ( ta zabawa była strzałem w dziesiątkę ). Następnego dnia w sobotę tatusiowie wraz z dziećmi wybrali się do sklepu na śniadanie. Posiłki wyglądały jak w pięciogwiazdkowym hotelu, czyli: bułka z jogurtem, czy też chałka z mlekiem itp.  Potem były liczne zabawy tj. kąpiel w jeziorze niekoniecznie w strojach ( standardowy strój do kąpania to koszulka i spodenki), gra w zbijaka na bardzo profesjonalnym boisku przygotowanym przez tatusiów, kareta, gra w puchę. Obiad ugotowaliśmy w kociołku, a że wszystkim smakowała „ grochówa” na kolację zrobiliśmy gulasz po węgiersku. Dzień zakończyliśmy rewanżem gry w „ wisielca „. Niedziela, upłynęła nam głównie na zabawach w jeziorze. W niedzielę na obiad ugotowaliśmy rosół a furorę zrobiły „cipetki” (kluseczki węgierskie). Po obiedzie moi podopieczni chcąc pokazać jak dobrze radzą sobie w kuchni gotując, ulepili pierogi. Problem był z nadzieniem, ale chłopcy wybrnęli z sytuacji i zaserwowali pierogi z kiełbasą. Niestety czas pobytu dobiegł końca i z niechęcią opuszczaliśmy miejscówkę, ale już 14-08-2014 godz. 17:00 powtarzamy wyjazd na biwak. Zapraszamy wszystkich z UKS Lechia Dzierżoniów do przyłączenia się.